Luukku 19

keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Nimi: Huisku, syntyjään Gaia vom Spreewald
Syntymäpäivä:
15.4.2017
Synnyinmaa ja kasvattaja: Saksa. Mandy Schuhmacher
Turkin väri: suklaa
Karvan pituus: I'm so fluffy that daddy could die. Eli pitkä.
Paino: 1115g



Minkälaiset sukat koitin pölliä viimeksi: Isin sukat, kun olin ihan villinä.
Oletko koskaan varastanut (muuta kuin sukkia): Suklaata olen välillä yrittänyt. Niistä vain on opittu tosi tarkoiksi jo Snurren aikoina.
Esine, josta et luopuisi: Isi. Isi ei kyllä ole esine. Mutta vastataan sitten playstation. Sitä on kiva pelata isin kanssa sohvalla.
Esine, jollaista et haluaisi: Kiipeilypuu. Se on välillä tylsää, kun kaverit on paljon itseä ketterämpiä, ja jään jälkeen.
Sinulla on liikaa: Ei mitään. Asioita ja juttuja on oikein sopivasti.
Leikin viimeksi hiekkalaatikolla: Hiekkalaatikot eivät ole oikein minun juttu.
Leikin vesisotaa viimeksi: Vesisotakaan ei ole oikein minun juttuni.
Mottosi: Ole kiva kaveri.

Haluan:
Viettää paljon aikaa isin kanssa.
Minulla on: Kunniakissan ja terapiapampulan arvonimet.
Toivon joululahjaksi:
Masurapsutuksia.
Vihaan: Tappeluita. En jaksa yhtään, jos lähellä väännetään.
Pelkään: En juuri mitään.
Rakastan:
Isiltä saatua huomiota. Joskus harvemmin mamikin kelpaa.
Minä aina: Kellahdan isin jalkoihin, kun isi huomaa minut.
Minä en ole: Atleetti. Mutta innostun välillä silti pukittelemaan pitkin kämppää muiden mukana.
Laulan: En juuri laulele.
Itken:
Ennemmänkin kiroilen saksaksi, kun harmittaa. Miikkiskin puhuu usein saksaa, kun menen sen viereen.
En ole aina: Maailman ketterin.
Hämmennyn: Jos vieressä väännetään. En ymmärrä, miksi mummujen ja tehotiimin on pakko välillä kommentoida toistensa tapaa touhuta.
Tarvitsen: Masurapsuja ja päiväunia rintakehän päällä.
Minun pitäisi: Olla kuuntelematta muita kuin isiä. Isille olen aina täydellinen.
Kerään: Kavereita. Tulen toimeen niin mummujen kuin junnujen kanssa, jonka lisäksi moni hoitonäädistä on minusta kiva.


Lempi...
Ruoka: Hiiret ovat parasta, ja tiput.
Vuodenaika:Kesä, jos ei ole liian kuuma. Keväällä ja syksyllä sotkee itsensä helpommin.
Kaveri: Isi. Ja Miikkis ja koko lauma. Ja mami. Kaikkien kanssa voi tehdä vähän erilaisia juttuja.

Pahin mokani: Olen joskus kaatunut selälleni pissalammikkoon. Kun kaveri oli pissannut huti, ja isi tuli keittiöön. Ja kun isi tulee keittiöön, niin silloin pitää heittäytyä selälleen, että voi saada masurapsuja.

Nukkumaanmenoaikani:Aina kun isi tulee hakemaan pelaamaan pleikkaa, lukemaan sarjakuvia tai katsomaan elokuvia. Ne ovat kaikki synonyymeja kunnon sohvatorkuille.
Mielipiteeni lumesta: Kyllä sitä saa ulkona olla, ja ehkä parvekkeella. Sohvalle se ei sovi.


Miten kaataisin kuusen: Varmaan kellauttaisin sen kumoon, jos heittäytyisin sen vieressä kerjäämään masurapsuja. Mutta en kyllä ymmärrä, miksi kuusi pitäisi kaataa. Sen alla kun voi syödä vaikka näätähuoneesta kannettuja piknikeväitä. 

2 kommenttia:

  1. Teillä on oma joulupossu tuossa ekassa kuvassa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäähän nyt neideillä oma kettupeti olla. Ja aatoksi pupukinkku :D

      Poista

 
BLOG TEMPLATE BY MAIJA SUNI