Luukku 13

torstai 13. joulukuuta 2018

Nimi: Nutella (Nutsku, Rose's Gamora... En tiiä mikä näistä pitäisi laittaa, osa näistä on kuulemma jotain "virallisempia" ja osa lempinimiä)
Syntymäpäivä: 11.5.2018
Synnyinmaa ja kasvattaja: Minulla on kuulemma brittipassi, ja kasvattaja on kuulemma Lucy Rose. Siksi minäkin olen kai Rose's, vaikkei minua niin kutsutakaan.
Turkin väri: suklaa
Karvan pituus:Siitä pitäisi tulla kuulemma ppk. Vielä se on mukavan virtaviivainen.
Paino: 1027g



Minkälaiset sukat koitin pölliä viimeksi: En pölli sukkia. Jalasta saa paljon kivemman painotteen, kun sukka on paikoillaan.
Oletko koskaan varastanut (muuta kuin sukkia): Korkeintaan kanin pään kaverilta. En yleensä ehdi jemmailla juttuja, kun on muita hommia.
Esine, josta et luopuisi: Lepakkokäsinukke on ehkä semmoinen. Sen kanssa on hyvä painia.
Esine, jollaista et haluaisi: Kaikki tyhmät hoitotarvikkeet, jotka edellyttävät pennun jumittamista. Kuten vaikka kynsisakset.
Sinulla on liikaa: Energiaa. Tai niin isi sanoo. Itse en oikein tiedä, mitä se energia on.
Leikin viimeksi hiekkalaatikolla: En ole ihan varma, olenko ikinä nähnyt hiekkalaatikkoa. Täältä ne ainakin on poistunut ennenkuin tulin.
Leikin vesisotaa viimeksi: Kun vesikuppi täytettiin. Täysi vesikuppi on paras leikkipaikka.
Mottosi: Nukkua ehtii haudassa ja kaiken kanssa voi painia!

Haluan:
Painia!
Minulla on: Painikavereita.
Toivon jooululahjaksi: Lisää painikavereita!
Vihaan: Jumittamista. Etenkin hampaiden katsominen on ihan tyhmää.
Pelkään: En kauheasti mitään. Vaikka pyrinkin välillä välttämään jumittamista.
Rakastan:
Painimista! Ja turborallia!
Minä aina: Hakeudun seuroihin. Olen tosi sosiaalinen tyyppi sekä ihmisten että näätien suhteen.
Minä en ole: Nukkumatti.
Laulan: Räppiä. Ja kiroilen kuulemma muutenkin paljon, jos vähääkin harmittaa.
Itken: Ei kuulu tyyliin. Parempi vain antaa samalla mitalla takaisin, jos joku pistää harmittamaan!
En ole aina: Valmis pysymään paikoillani. Paitsi jos painitaan. Silloin pysyn kyllä kulloisellakin areenalla!
Hämmennyn: Harvoin. Olen aika sopeutuva ja sanavalmis tyyppi.
Tarvitsen:
Tekemistä. Vaikka välillä tuntuu, että kaikki muut täällä tarvitsee jotain tylsää unta.
Minun pitäisi: Opetella näyttämään hampaat. Mikä on tyhmää.
Kerään: En ehdi keräillä. Mutta pöllin välillä muiden jemmoista niiden lempileluja ja ruoka-aarteita.


Lempi..
Ruoka: Kokonaiset ruokaeläimet. Ja minua ei hirvitä vähän isommatkaan ruuat, kuten viiriäiset ja pikkukanit.
Vuodenaika: Tähän mennessä kaikki ovat olleet kivoja.
Kaveri: Lysti. Se jaksaa leikkiä eniten, ja sillä on parhaat leikit. Se opetti minut heittelemään lautapelejäkin alas hyllystä!

Pahin mokani: Se kun erehtyy pyytämään mummoja leikkimään. Ne antaa välillä aika kipakankin palautteen, että ei tarvitse vaivautua kysymään.
Nukkumaanmenoaikani: En harrasta nukkumaan menemistä. Joskus akku kyllä sammuu kesken leikin, mutta tilanne onneksi korjautuu yleensä nopeasti.
Mielipiteeni lumesta: Lumi on fiktiivinen hahmo, eli tylsää. En ole nähnyt sitä ikinä muualla kuin kuvissa, ja kuvat ovat tylsiä.

Miten kaataisin kuusen: Haastaisin Lystin ja Mitellan kuka on ensin latvassa -kisaan, ja voittaisin varmasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
BLOG TEMPLATE BY MAIJA SUNI