Turkissa

keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Matkalla ollaan nyt neljättä päivää. Tämä on elämäni ensimmäisen pakettimatkan ensimmäinen päivä kun olen ilman muuta ryhmää. Tämä johtuu siitä että makaan kuumeessa hotellihuoneessa.
Olo lähti huononemaan eilen ja moni oli kauhean pahoillaan. Olisihan se kauheaa sairastua nimenomaan lomalla. Lomahan menisi ihan pilalle ja koko matkalle lähtökin olisi ollut ihan turha jos sitä ei ehtisi mukaan kiertoajeluille ja etukäteen maksettuihin ohjelmiin.

Tälläkertaa minun on kuitenkin pakko olla erimieltä. Minä olen ottanut ihan liian vähän aikaa levolle ja olen selvästi edelleen niin pääkkö, että en saa itseäni pysymään pedissä ilman kuumetta. Tämä on se mitä nyt tarvitsen. Olen viiden tähden hotellissa, jossa on mukavat sängyt ja kohtuuhintainen toimiva huonepalvelu. Kylpyhuoneessakin on seinässä kahva auttamassa ylösnousussa ja sänkyni vieressä on kaksi isoa yöpöytää joille saa mahtumaan tarvittavan määrän vesipulloja, nenäliinoja, suklaata ja luettavaa. Verrattuna siihen mikä tilanne kotona olisi, minun on huomattavasti lokoisampaa kuumeilla täällä, jossa oma mukavuuteni ei edellytä sitä että olisin täysin riippuvainen läheisteni avusta - ei sillä että minun koskaan tarvitsisi pelätä sitä heiltä pyytää.

Tietenkin toivon, että ehtisin nähdä tällä reissulla vielä muutakin kuin hotelleja, mutta tällähetkellä on hyvä näin. Opaskin lupasi, että he voivat tänään kaupunkikierroksella poiketa myös apteekkiin, niin että Tapsa saa napattua miulle flunssalääkkeitä ja jotain kuumetta alentavaa. Sitä odotellessa voin nukkua ja lueskella. Hotellikin kun tulee pysymään samana vielä kaksi yötä ennenkuin vaihdamme seuraavaan kaupunkiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
BLOG TEMPLATE BY MAIJA SUNI