Ensin tuli vain vikailmoitus E20, joka antoi ymmärtää lämpöreleessä olevan jotain vikaa. Ohje kehoitti käynnistämään koneen uudelleen ja ottamaan yhteyttä huoltoon mikäli vikailmoitus toistuu. Se ei toistunut, mutta seuraava kuivausyritys toi mukanaan vikailmoituksen E11, joka kehoitti tarkistamaan nukkasihdin. Tässä kohtaa ensimmäisen ilmoituksen aiheuttama ärsytys vaihtui helpotukseen: edelliskerta ei ollutkaan toistumassa, vaan ongelma olisi oikeasti helposti hoidettavissa kotikonstein. Jussin avattua nukkasihdin ja lähdettyä hakemaan siivoushanskoja Mallu kävi kaivamassa propellin ympäriltä ison tukon haisunäädän jouhia. Olimme kummatkin iloisia, kun ongelma oli paikallistettu, ja vielä iloisempia kun koneen uudelleen käynnistymisen myötä siinä ollut sivuääni oli poissa, eikä vikailmoitus toistunut. Mallu fiksasi koneen, eikä huoltoa tarvinnut vaivata. Asia hoitui paremmin kuin olisimme osanneet edes toivoa.
Mallu teki parhaansa, mutta tälläkertaa se ei riittänyt |
Mutta juu. Mikäli omistat lemmikkieläimiä ja harkitset kuivaavan pyykinpesukoneen hankintaa en edelleenkään voi suositella. En etenkään monieläintalouteen.
Hih, onpas teillä ihana monttööri!
VastaaPoistaOi ja voi... :/ ei se kauaa kestänyt :( joko olette päättäneet mitä pyykkikoneelle teette jatkossa?
VastaaPoistaHarmillista, että karvojen takia pesukone ei toimi. Meillä eilen illalla lopetti pesukone toimimasta. Mietittiin olisiko se laakeri mennyt, mutta takuuta ei ole enää jäljellä. Täytyy varmaan pyytää huollon mielipide. https://keskipakovalu.fi/valmiiksi-koneistetut-tuotteet/
VastaaPoista